Subject: FW: Vääri tee lepingu sõlmimine
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 29 Feb 2024 14:45:52 +0200

Palun reg

From: Heiko Aljasmäe <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 29, 2024 9:53 AM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Fwd: Vääri tee lepingust

Tere

Saadan

Sent from my iPhone

Begin forwarded message:

From: Arvo Täks <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Date: 29. February 2024 at 08:54:40 EET
To: Heiko Aljasmäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Riina Rand <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Vääri tee lepingust

Tere

Edastan küsitu.
Kergtee.
Eelnevalt edastatud kergtee DWG ja seletuskiri kajastab ka TV-d.
Asendiplaa+teostus
Pikkiprofiil
Ristlõige
Truup

TV
Asendiplaan DWG

Lugupidamisega
Teede- ja taristuspetsialist
Arvo Täks

From: Heiko Aljasmäe <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, February 29, 2024 8:04 AM
To: Arvo Täks <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Vääri tee lepingust

Tere

Transpordi amet vastas ,et tahab projektdokumentatsioonist väljavõtet 
mahasõidu ehitamiseks,mis sisaldaks 
asendiplaani,vertikaalplaneerimist,valgustuse plaanilahendust(koos kaabli 
kaitsetoruga),seletuskirja ja lõiget.

Parimat

Heiko

Sent from my iPhone

On 28. Feb 2024, at 11:39, Arvo Täks <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]%3cmailto:[email-masked]> 
<mailto:[email-masked]>> wrote:
Tere

Edastan.

Lugupidamisega
Teede- ja taristuspetsialist
Arvo Täks

From: Heiko Aljasmäe <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]%3cmailto:[email-masked]> 
<mailto:[email-masked]>>
Sent: Wednesday, February 28, 2024 8:53 AM
To: Arvo Täks <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]%3cmailto:[email-masked]> 
<mailto:[email-masked]>>
Subject: Fwd: Vääri tee lepingust

Tere Arvo.

Kas saate saata mulle väljavôtte kergliiklustee projektist,mis puudutab minu 
kinnistu osa?

Parimat

Heiko

56457692
Sent from my iPhone

Begin forwarded message:
From: Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]%3cmailto:[email-masked]%3cmailto:[email-masked]%3cmailto:[email-masked]> 
<mailto:[email-masked]<mailto:[email-masked]%3cmailto:[email-masked]>>>
Date: 27. February 2024 at 15:01:46 EET
To: Heiko Aljasmäe <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]%3cmailto:[email-masked]%3cmailto:[email-masked]%3cmailto:[email-masked]> 
<mailto:[email-masked]<mailto:[email-masked]%3cmailto:[email-masked]>>>
Subject: FW: Vääri tee lepingust

Tere,
Lepingu sõlmimine eeldab mahasõidu projektdokumentatsiooni, mis läheb 
lepingu lisaks. Projektdokumentatsiooni alusel tuleb mahasõit välja ehitada 
ja vastuvõtmisel kontrollitakse vastavust projektile.
Nagu oli telefoni teel jutuks, on võimalik teha väljavõte kergliiklustee 
projektist. Selleks palun pöörduge esmalt Raasiku Vallavalitusse, kes on 
kergliiklustee projekti tellija ja kellele on üle läinud autoriõigused.
Küsige luba projektist väljavõtte tegemiseks Vääri mahasõidu rajamisega 
seoses.
Väljavõte peab sisaldama asendiplaani, vertikaalplaneerimist, valgustuse 
plaanilahendust (koos kaabli kaitsetoruga) seletuskirja, lõiget. Antud juhul 
Transpordiamet ei saa olla kolmandate isikute projektide jagaja.
Vajadusel paluge abi kergliiklustee projekti koostajalt, vt kontaktid 
allpool.

Tervitades,
Krista Einama
Transpordiamet

From: Heiko Aljasmäe <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]%3cmailto:[email-masked]%3cmailto:[email-masked]%3cmailto:[email-masked]> 
<mailto:[email-masked]<mailto:[email-masked]%3cmailto:[email-masked]>>>
Sent: Thursday, February 22, 2024 10:17 AM
To: 
<mailto:[email-masked]%3cmailto:[email-masked]%3cmailto:[email-masked]%3cmailto:[email-masked]> 
[email-masked]<mailto:[email-masked]<mailto:[email-masked]%3cmailto:[email-masked]>>
Subject: Vääri tee leping

Tere

Kirjutan seoses Raasiku vallas ,Igavere külas rajatava Vääri 
teega(65101:001:1008).Soovime alustada mahasõidu ehitusega ja kooskõlastus 
tingimustes kirjas ,et peame Transpordiametiga sõlmima lepingu.

Lugupidamisega

Heiko Aljasmäe
Tegevjuht

Raasiku Elekter AS
Tehase tee 41, 75203 Raasiku, Eesti
+372 56457692
[email-masked] 
<mailto:[email-masked]%3cmailto:[email-masked]%3cmailto:[email-masked]%3cmailto:[email-masked]> 
<mailto:[email-masked]<mailto:[email-masked]%3cmailto:[email-masked]>>
www.rer.ee 
<http://www.rer.ee%3chttp:/www.rer.ee/%3chttp:/www.rer.ee%3chttp:/www.rer.ee/> 
<http://www.rer.ee/<http://www.rer.ee%3chttp:/www.rer.ee/>>

<Seletuskiri.pdf>
<100R0200(ASENDIPLAAN+TEOSTUS).dwg>